Thursday, July 14, 2011

lu langsi lu mati !


santapan rohani untuk uolsss , jemput jamah siket ye !
amalkanlah membaca surah al-mulk selalu , inshaallah kubur kite akan diterangi nurrr semasa di alam barzakh nanti . kaw boleh agak ke macam mane keadaan mase kena tanye dengan malaikat maut kang ? jangan berlagak sangat dherrr . konon bajet hot jeeee , neraka tu jauh lebih hot kaw tahu tak ? gua pernah denga satu ceramah ni , dia cakap ahli neraka tu kalau ghase api dunia memang akan menjerit kegembiraan teramat sangat . pasal ape ? sebab api neraka tu teramatlah HOT giler kalau nak di-compare dengan api kat dunia ni .


politik Malaysia . hye sane sini asek nak gadoh je . yuppy memang tahap umur gua ni belom lah perlu sangat nak pikir pasal segale benda alah ni . tapi kalau dok online , window blogging , tengok berita , bukak suratkhabar semua dok canang pasal benda alah tu , patotkah gua sebagai warganegara yang prihatin lagi berkarisma ini hanye sekadar menutup mate , menuli telinga juga membisu mulut semate mate ? hak alah dherr , lek luuuuuu . mase gua jadi ajk kebersihan wal keceriaan kat dorm time form 1 tak silap , takde sape pung kecoh pasal bersih tak bersih ni . HAHA for sure , gua sokong BERSIH ! muktamad , tiada talian hayat . perdana menteri adalah milik semua rakyat , bukan hanye kepada kerajaan (ump-noo dan bee enn) sahaja . yang kaw dok gadoh dengan parti pembangkang tu ape kejadahnye ? dok havoc satu dunia pasal salah diaorang . salah sendiri tak mau sebot pulak dherrr ! dan setahu gua , salah satu keghoje pemimpin adalah membetulkan mane mane salah rakyat juga mencari jalan supaya perpaduan negara bertambah padu dari semasa ke semasa . bukan just takat tahu bace skrip then mengaibkan pemimpin laen dekat mata masyarakat jeee ! kemon laaaaa rumah kate pergi , kubur kate mari . sudah sudah la tu makan duet rakyat . baek layan fish n chip lagi sedap menjilat jari !

tadi ustazah gua cakap dalam kelas , kalau isteri pemimpin kite sendiri tak gheti nak pakai tudung dok dedah jambul sane sini , macam mane nak jadi contoh yang baek dekat rakyat ? cett awal awal lagi kaw da tunjuk kelemahan menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami yang beragama ISLAM . kang macam mane nak jadi seorang pemimpin sejati pulak bagi sesebuah negara islam seperti MALAYSIA ? takpayah #satumalysiasatumalysia , hidup SATU WILCHA je senang ! HAHA . hope janganlah sampai satu tahap nanti PM kite sendiri bukan daripada kalangan orang islam . nauzubillahhhh tak boleh gua bayangkan macam mane wehhh .

nametag dengan lencana gua kaler kuning !
bangge bangge ^_^ anyone takpuas hati ?

sebenarnye tujuan asal gua hupdate entry bukanlah nak perlekehkan pemimpin sendiri . ni semua garegare tak tahan so gua tak sengaja terlepaskan dekat belog . gua tahu belog ni maken lame maken borink kan . maapppp gua tak mampu ! sape sape rase nyesal boleh tekan unfollow then pangkah (x) kat sudut kanan tu okeee . tiada paksaan la sayanggg heee . so here you are . koleksi gamba latest gua . no more #bersihbersih lagi HAHA ! time ni dekat sekolah gua mase larian SATU MALAYSIA tu . gua masok bola jaring dengan badminton tu , haha jangan memaen . bukan selalu NAJIHA FUZI mali padang , limited edition ni HAHA . esoknye tu memang badan gua cramp nak mati . mau gelak pung kena tahan , hyeee merana sungguh . ayah cakap tu pasal lemak lemak gua terkena kejutan budaya . HAHA biase la . kes malas exerciseee . huhu ekceli gamba gamba ni da lapuk pung ,  tapi kawan gua baru uplod dekat fb . don't blame me plisssss ! pakat ramai ramai jom boo same ini budak >>NADIA MALEK<<
  
tak habes habes dengan min-ho B.O.F kau tu !
erghhh hodoh , takboleh lawan jong kook oppa aku .
heeeee


zoom in gadis yang paling kiri tu plisssss 
kehebatan beliau benar benar memukaukan semua pihak !

si gadis cheerleader memberi sokongan dekat gua :
go jiha go !
auw auw terharunyeeee aku fat ^_^

majulah bus stop untuk negara ! ohyeahhhhh

partner terhebad gua !
walau berpeluh peluh , muke maintain cun doe dia ni .
gerammmm ~

hiraukan si hodoh berjam tangan hitam tersebut .
makan cendol satu magkuk je , tapi dok kaut pinggan sisa orang laen .
diet la kononnnn HAHA

bajet kepak kepak tangan macam tu boleh terbang la ?

si centre yang hodoh teramat .
pendek , gemuk , hitam semua ade siap pakej !

pengawas , cikgu !
tengok tangan saye , ade handset tu .
auw auw jangan jelesss

tak dapat masuk amek gamba depan kisas pung jadilah .

kenal KISAS ? ala sekolah famos amos terbaek dari ladang tu . tipu la tak tahu kan ? beghape riban try apply sane . sekolah gua dengan kisas lebih kurang dekat ler jugak . tapi name je macam jiran , perangai jauh panggang dari api . masuk kisas tu kau boleh insaf serta merta weh . tak tipu punyeee ! kalau singgah hisamuddin , ghase dok zoo pung ade HAHA . aku memang respect giler student student kisas ni . muke suci je tak banyak dosa , dala hebat dari segale aspek . selalu kalau ade lawan kontes ke ape area klang , memang diaorang always kongker takhta juara . perghh terer kemaennn ! tapi gua kesian jugak sekolah ni , boleh pulak lokasi nye kat klang . tak strategik langsung ! sape student dari negeri jauhjauh mau kena kejutan budaya kalau pegi bas stand klang ala ala international airport tu .

dulu penah kan satu kes . time form 3 . gua dengan kawan kawan gua naek bas dari hisamuddin nak pegi klang . kitaorang amek seat depan . then bas tu stop la dekat kisas amek penumpang . maka lima orang student pompuan kisas pung naek . tapi yang kesiannye , mase nak bayar tambang bas diaorang takde duet kecik . so bayar lah rm5o . kau boleh bayang tak harge total rm2.5o tapi bayar rm5o ? konpem konpem la driver keling tu marah . satu bas dengan diaorang kena sound . kesian giler weh , diaorang tunduk jeee malu punye pasal . gua ghase pakcik tu jeles pasal tak penah bayar tambang bas gune rm5o ! HAHA nak dipendekkan cerita , gua pinjamkanlah rm5 suruh diaorang bayar tambang tu . then mase da sampai bus stand klang nye , diaorang tegor gua cakap tengkiu . gua macam biase senyum semedang je , huhu bangge kot dapat tolong budak kisas . pasal takde duet pecah nak ganti balek , diaorang bagi gua abc nak bayar balek tambang tadi . kehkehkeh dala mase tu tengah haus giler gua amek jeee . tapi yang tak sodap donga nye , boleh pulak diaorang cakap macam ni . "KAK , terima kasih ye tolong pinjamkan duet tadi !" . damnnn . AKAK ? muke tua sangat ke gua ni ? baru form 3 la , diaorang da sahsah la upper form pasal kisas tu just ade budak form 4 dengan form 5 je kan ? muke da malu , gua pung cakap la . "eh mane ade akak la , baru form 3 ni . nampak tua sangat ke ?" . lepas je tu tak habes habes gua cakap sorry , maybe malu kot . hmmm budak baek . tapi gua ghase , yang patot malu tu gua . bukan diaorang la . huaaaaa

p sempang s titik bertindih
kawan gua cakap jangan tules ayat laser sangat dekat belog , nanti tak pasal pasal kena saman dengan polis . ye ka ? HAHA cuak la jugak . mau muke gua melua kaver depan METRO menangis tak berlagu la parents gua nanti .

salam satu BERSIH wilcha dari gua ,
 

6 budak membebel:

Anonymous said...

eh min ho mmg better dari ko pnye 2,,ape namenye..haish xgheti eden nk sebot.hahaha

Anonymous said...

aku sokong kau ke?hahaha.

Anonymous said...

ni fat ;p terguna acc kakak aku

syafiqa said...

hahah xlayan politik ni.tp nak jadi ahli politik
la.haha

oh,lebih byk hbs kan masa bermain bola
tampar.try lah.cool

Unknown said...

politik malaysia tak sama mcm politik nabi,huhu

Anonymous said...

" si centre yang hodoh teramat .
pendek , gemuk , hitam semua ade siap pakej !"

<===== tak perlu kot nak rendah diri sangat .

Post a Comment