Sunday, July 31, 2011

bile semua MENGAUM , gua pung nak join sekali wehhhh

p sempang s titik bertindih
maap . entry ni sedang ditaep dalam keadaan excited batak terover tahap tak ingat . sebarang nada riak wal takabbur amatlah tidak disengajakan . harap maklummmmmmm . abang tak abang , uolssss tak suke pung mak oke jerrrrr . ade paham adek manesssss ?

 
ehem gua dapat pegi stadium lah sayanggg . uolsss , jeles siket plissss HAHA . grrrrr APEKS-SAFEE-AMIRULHADI-AIDIL-SYAFIQ semua ade depan mate beb . trang tang tang . da macam layan astro beyond yang high definition tu , tapi yang ni versi takde kaca kaca boleh halang segale . ri-yel mi-yel punye mehhh , takde tipu tipu . yuppy memang gua J-A-K-U-N teramat sungguh sangat dapat pergi tempat famos amos macam tu . ape kau ingat senang senang ke encik fuzi kesayangan ai tu nak bagi permission keluar malam malam ? memang memerlukan daya usaha yang tinggi lah . naseb baek berbaloi baloi youuuu . oke lets start bebeh . seriesly , macam macam ragam gua jumpe dekat sane . memang spesel memory betol . HAHA terbaek wokk , so gua try story sehabes-sesimple-semampu yang mungkin scene scene manes yang gua dapat ghase dekat sane .

kaw tengok , da macam perarakan maulidur rasul pung ade kan ?

>> on the way nak pegi tu , abang nad ade stop dekat petronas shah alam kejap tunggu kereta kawan dia sampai . dan sepanjang menunggu dekat setengah jam dekat sane , gua dapat observe berapa banyak kali orang keluar masok petronas pakai jersi MALAYSIA . kehkehkeh lawak la puloksss . ni mesti kes nak pegi stadium sekali . bile usha usha diaorang , ghupenye satu kereta tu pung memang penoh makhluk bersamangat waja seperti kami . semu pakai jersi tak kuning biru , tak biru kuning . ohyeahh #sukesuke

gua takde jersi MALAYSIA lahhhh , asal biru pung oke kan ?

>> the most lawak bebeh , mase tengah carik parking nak masok stadium tu gua jumpe satu kereta ni memang mampat semampat mampatnya la . macam iklan milo fuze tu . dala semua macam ahli bina badan negara . seat depan yang sebelah pemandu tu ade dua orang manusia yang bersaiz xl . yang belakang tu empat manusia lebih kurang double-xl . gua ghase kalau nyamuk lalu celah celah situ pung boleh on the spot je meninggal dunia . ohho terseksa zaher dan baten sungguh


kita satu bangsa kita satu negara . lalalala ~

>> kaw bayangkan , ibu mengandung sanggup turun datang sane sekali ! whoaa tak terberanak ke makcik dok teriak teriak nanti ? gua pulaks yang risau terlebih . ade jugak budak kecik baby baby dok datang same . kehkehkeh warga emas pung same pesen jugak bhai . mase tengah sembahyang maghrib tu , gua dok berdiri belakang makcik ni . bukak bukak telekong je , perghhh rambot beruban penoh . muke pung ala ala kedot kedot gituuu . oh man u're rockkkkkks ! then ade jugak perempuan pakai baju kurung . tak tahulah dia salah masok majlis ke ape kan . paling penting , gua jumpe perempuan ni pakai tudung syiria , tapi yang peliknye inner serkop syiria tu dok pakat corak harimau malaya ! amboi semangat kemaennn . 

tiket kami GRAND STAND , auw auw !

>> dekat pukul 6 kitaorang masok nak cop seat tu , da nak penoh kau tahu stadium nye ! naseb baek beli tiket grand stand , memang histeria habes la tengok padang nye terbentang luas kat depan mate . nak nak dapat seat yang straight dengan tempat player player malaysia kumpol . huaaaaaaaa macam nak menangis aer mate kegembiraan HAHA . btw , part paling gua suke mase nyanyi lagu jalur gemilang . yela mase tu baru pukul 6lebih , game start pukul 845PM ade baki dua jam lagi kan . tapi penonton da berkobar kobar semangat nak sorak . bile stadium pasang je lagu jalur gemilang , semua dok nyanyi sambil kibar kibar bendera . then sampai je part havoc havoc tu , major bangon pandang tempat singapore dok batak batak tayang bendera malaysia . mane tak bangge gua jadi anak jati malaysia ni , bersatu padu sungguh . lagi lagi mase satu stadium buad wave . terbaek wokkkkk . semua bagi kerjasama , takde yang terkecuali .



perangai keji giler vavi mamat mamat singapodahpodah , konon hotstuff letuwww

>> bile singapura keluar je satu stadium pakat dok buad tangan bentuk L tanda L-O-O-S-E-R ! yeah padan mukeee , carik pasal lagi sape suroh . kau pikir ade jumaat jantan tu hebad tahap giga sangat la ? gua tak paham ape problem diaorang . siket siket maen nak baring sane sini . spoil betol la aishhhh . owh maybe kekurangan kasih sayang kot . takpung rumput singapore kan tiruan , tak fresh macam malaysia. ye dak ? kot ye pung , tunggu la game habes dulu . time tu kau nak guling guling siap bercamping kat bukit jalil tu pun takpe . dipersilakannnn sangat .  memang bile bola ade kat tangan singapore je , satu stadium boooo . time gol diaorang pung , semua dok diam buad donow je HAHA . takat kelompok lima ratus orang baju merah tu je syok sendiri . macam ade saka kau tahu ! lebih kurang cenggini la . kau dapat award tokoh student dekat sekolah , tapi takde sape tepok tangan mase majlis tu . yang kau pulak dok syok sendiri sengih sane sini . see ?

macam macam fe'el manusia gua jumpe kat sane . wink wink

>> kemuncak segalenye . on the spot safee sali dapat sumbat first gol malam tu , semua dok bergelek sakan tak ingat dunia . HAHA termasuklah gua . berpumpang pumpang habes . teros kitaorang bertiga maen pelok pelok . da tak pikir ketiak kau basah ke , badan kau busuk ke , tudung kau herot berot ke . bedal jela labuuu . yang paling sengal , boleh pulak mamat mamat india depan kitaorang tu pegi pusing belakang nak maen sep sep tangan give me five . hello kami muslim la braderrr ! tapi nak jage hati punye pasal , kitaorang balas balek pegi sep sep guna batang bendera . kehkehkeh kire jadi letuww . time ni da tak mase nak pikir aurat ke ape lantak pi semua . jerit la kuat mane pung . takde sape kesah wehhh . kawan kawan gua tu ha ape lagi , nampak je player malaysia yang famos amos tu dok lalu depan mate , memang segale macam jeritan terkeluar . "aidil , syafiq , che mat , amirulhadi i lebiuuuu !!! datang la sini" HAHA habes terburai gelak gua tengok diaorang ni . abang nad pung same . haila fanatik punye pasal kan . macam kau takpenah ghase . yang india depan tu pulaks dok pusing belakang sengih sengih tengok diaorang . heee maap la brooo , kami ni baru first time jejak stadium . normal letuwwww

auw auw , kalau badan macam taylor lautner takpe jugak banggg !

>> last last bile result keluar malaysia kalah , semua macam kuciwa jee . row belakang gua da tak habes habes mencarut dari tadi . perghh dala suami isteri , memang taiko habes . abang tak abang kan ! bile gua try usha , amboi isteri kemaen pakai tudung . suaminye pulak gua tengok ala ala ustad pun ade jugak . janggut ciput kat dagu , muke suci murni je . tapi bile part bukak mulut je habes jahanam segale benda . aishh tak boleh bayang gua entah anaknye macam mane . "mama tak gheti gheti nak masak ke ? boboy da lapau ni . eh sial lah puihhh " agak agak ade scene macam tu tak ? nauzubillahhh . tapi gua kesian jugak dekat orang orang yang da beli tiket tapi tak dapat seat . perghhh memang mengamok habes la kat belakang . mane tak nye , grand stand tu . ingat murah ke ? kalau gua pung bengang dherr . tapi sape suroh kaw datang lambat kan ? then ade orang giler jugak dekat sane . dia bukak baju siap tiup tiup benda yang macam bangla jual roti tu . hailaaa macam macam . eh orang cakap fahrin ahmad ade datang ? yeke lantak lah tak kisah pung . kalau ade SHAWAL RUSLAN takpe jugak . gua sanggup je bagi seat tu dekat dia separuh ^_^

K O M E N G U A

1. gua jumpe satu fanpage ni dekat fesbuk . dia suroh rajagopal letak jawatan . gua ghase macam tak patot lahhh . ape ni broooo ? takkan sebab kalah nak teros salahkan dia ? normal letuww , adat pertandingan kan . hey macam ni la orang kita . bile menang kemaen lagi diagung-agungkan , da kalah tu kutuk sane kutuk sini . takde pendirian langsong . gua yang tak berape layan bola ni pung ghase bengang jugak . tapi tadi dekat suratkhabar gua bace , ade sape entah suggest lepas ni da takpayah la harimau malaya nak buad game persahabatan segale bagai dengan kelab gergasi luar . yela kau tengok . aidil tu saket pung sebab injured mase lawan arsenal . norshahrul idlan talaha dengan muslim ahmad pulak mase lawan liverpool . kalau tak gua ghase malaysia ade can je nak menang mase game tu . and for sure , kalau che mat maen mase dekat singapore lagilah bertambah tambah ade peluang . sharbinee maen macam haremmmm . same la dengan jersi no 8 tu . macam anak ayam je lebih . sampai gua denga dekat stadium ade orang cakap "woy kaw nak maen lembik lembik tu pegi dok singapore la sane !"

2. malam tu memang safee apeks dengan amirulhadi jadi superhero betol . semua macam harapkan diaorang je . siket siket mau pas bola . hailaaa tak paham gua . setahu gua bola sepak ni satu grup ade 11orang kan ? bukan takat pat lime orang je . nilah salah satu masalahnye .  btw , tahniah la singapodah menang game tu ye (dalam nada tak ekhlas) . nak sangat menang kan , ha nah amek kau ! macam budak budak

3. gua ghase macam tak patot je maen baling baling botol dekat pemaen singapore tu . yela kang tak pasal pasal sebab bola ni je malaysia-singapore isytihar perang . tunjuk la contoh siket kita ni berbudi bahase lagi berakhlak mulia kan ? HAHA mercun tu pung same . kau tahu , tadi kat suratkhabar tules ade orang buta sebelah mate sebab kena serpihan mercun tu kat mate dia . omg , kesian giler kottt ! orang datang sane nak enjoy enjoy , takpayala sampai emo sangat .

4. apek putus tunang ? ommo jangan sedih sedih ye bang . takpe takpe NAJIHA FUZI sedia untuk membantu . ohyeahhhh . btw for last . takpe malaysia , kalah kalah pung stil tanah tumpahnye darahku ! i'm proud to be malaysiannnn bebeh

da macam semut semut kumpul tapi semua kaler biru kuning jee

<3 khairul fahmi che mat <3 aigoo kenape smart sangat ni ? training je pung hukhuk

saat saat training yang cukup mengujakan ! ohyeahhh

safiq rahim ! i lebiuuuu two three four

bile ghase gembira tepok tangan ! lalalala ~

fisrt time gua ghase orang beratur semaddd kemaen ! kehkehkeh


salam satu wilcha dari gua ,
 

4 budak membebel:

'Aliya Zafirah said...

kau memang sangat sakai , penuh nama amirul hadi youuu , jeles siudddd !

Sharifah Noorain Al-Qadri said...

bestnyeee >.<!

Unknown said...

jeles woi!! haha

syafiq said said...

bagus2..semangat kesukanan...huhuhu

Post a Comment