Thursday, June 2, 2011

situasi di mana asid sangat sesuai untuk diaplikasikan

p sempang s titik bertindih jangan sangka belog ni comel kaw tak boleh kena maki


1>> makbapak alim tapi anak mengalahkan hantu raye . yela cube kau bayang . ayah bukan maen dok bagi ceramah sane sini , imam masjid tu bilal masjid ni . mak lagi la tak payah cakap , tudung laboh stokin semua siap pakej la . pergh anak die tu , kalau perempuan asek la dok berkepit dengan mamat mane entah kemain playgirl habes . yang laki pulak smoke lepak die rambut semua dia tibai . aish kadang kadang aku pun konpius mau kesian same sape . yang makcik pakcik pun , ajak la anak anak tu masuk syurga sekali . takkan berdue je kot .  dan kau anak anak mereka , tak gheti mau jage name makbapak ke ? da tau pesen makbapak kau tu femes satu kampung mengalahkan retis , lagi mau buad perangai ke dherrr . memalukan sungguh . persoalannya , mane satu yang perlu disimbah asid ? makbapak atau anak ?

 auw auw bang hensem nye.
masok 24:7 jom !

2>> batak ke kaw dok simbah simbah asid kat orang ! dasar tuttttttttt (i'm sorry saye tak reti mencarut) sibok simbah simbah asid , diri sendiri tak nak simbah . whoa sangat pelik la ade pesen manusia macam ni . kaw kekurangan kasih sayang ke ? konon hot letuwww dok maen simbah simah asid . ala sian sian , meh sini bucuk . mak dodoikan . omg harrrrrrrr ! bluekkk habes muntah hijau aku terpancut pancut mengalahkan vampire tuuuu . laen la kalau kau saintis terhebad lalu menggunakan asid tersebut sebagai bahan eksperimen di makmal . tu baru wa respekkkk habis la habaq hang !

3 >> sinetron indonesia yang berjela jela nak mati episod nye tu . pergh kaw bajet letak pelakon hensem hensem cantik cantik kami rakyat malaysia suke ke ? same pesen la dengan sembilu dulu tu . rase nak simbah asid je bile part yang patut nye diorang terjumpe tapi boleh pulak tak nampak . ergh da la jalan sebelah sebelah je . suratan atau kebetulan ? then baru rase bahagia siket kang mule la ade watak jahat baru muncul . tengok first dengan last episod pun da boleh paham weh . tang part tengah tengah tu kalaw kaw skip takde effect pung .


4 >> aku tahu la kau kapel tapi tak perlu kot kecoh nak ber wall ke wall sampai satu dunia perlu heboh . bajet fesbuk tu takde perkhidmatan chatbox dengan message pulak . haktuihhhhh bukan takat asid , aer liur berperisa ni pung aku rase mau simbah simbah sekali . oh nanti mule la next month dok in a relationship dengan orang laen pulak . laen la kalau kau tulis dekat wall tu "sayang hubby ku , tahu tak islam itu indah ?" hadooo kaw pernah tules ? huh aku berani kerat jari la berape persen je yang buad . kan ? but for sure , i'm proud to be single oke . tak perlu la merendah diri sangat bile takde title kekasih . bukan pasal tak laku , tapi aku tahu cinta tu tak perlu dicari . satu hari akan datang sendiri . kan ? ade kawan aku pernah cakap , KAPEL TU SEBENARNYE IBARAT KITA MAKAN DAGING BABI . try la kaji ayat tu dalam dalam . renung renungkanlah dan selamat beramal .

5 >> aku benci pendatang pendatang asing hat dok buad malaysia ni macam tanah aer terchenta mereka . perghhhh perangai da la keji caci maki . bajet hot je lepak ramai ramai macam tu . tak payah pergi jaoh la . kau datang je klang ni , da macam jakarta aku rase . memang la kau tak kacau orang laen tapi kau paham tak rase tak selesa tu macam mane ? menyemak wak luuu . da datang malaysia tu pandai pandai la buad care menumpang . carik keja halal nak bagi makan family kat kampung . laen la kalau kau lepak ramai ramai tu ghupenye tengah buad study group macam gamba kat atas . konon belaja admath ke , sejarah ke , bahasa arab tinggi ke , tafsir hadis ke . baru sejuk siket mata memandang .

6 >> "salam , awak tengah buad ape?" . ni salah satu ayat mintak penampar kaw tahu . sedap sedap tengah online , boleh pulak sape-sape-entah tegor dekat chatbox tulis macam tu . trang tang tang aku tengah online , lagi mau tanye ke tengah buad ape ? nasib baek kaw di alam maya , kalau tibe tibe muncul muke tu tersembol depan laptop aku ni , memang la sangap mau kena simbah asid . laen la kaw tanye "nak number akaun bsn boleh ? number ic ke. ape makanan kesukaan awak ek?" . wah baru la aku rase teruja nak layan . hee

eh nak tahu tak ? ade kawan gua name daniel . dulu mase exam beliau ade story . satu hari tu die demam , mate merah giler . then tibe tibe layan lawak kampus gempakz starz tu kejap . guess what ? teros semboh habaq hang ! haha terkejot gua beb . lantas semalam gua pung try la . sedap sedap badmood tu , layan lawak kampus terus ceria semedang gua . kemae lagi gua dok gelak guling 36o degree atas katil . boleh masuk showdown tu muahahha . hebat tak hebat penangan lawak kampus . eh kalau rajin try la . mane tahu boleh jalan ^_^


salam satu wilcha dari gua ,
 

5 budak membebel:

Unknown said...

mcm cinta melody eh?hahah

raima said...

waktu nak final exm tu bdk bilik sebelah layan lawak kampus + novel..hebat x? mkin nk exm, makin pemalsa jd nye, haha
kan aizat..mwaahaha (p/s: ade org tu tgk cikgu shida smbil mkn maggie lg kannn~

deylahanifah said...

hahaha..lawak kampus mmg best giler wehh..esp time nak exam bc dpt ilang stress...lawak kampus da jd koleksi aq da kn raima [:

deylahanifah said...

lawak kampus mmg best giler weyy..bace time nak exam,konfirm ilang stress..lawak kampus da jd one of my collection da kn raima

sepika said...

singgah kesini bersama senyuman ke telinga (:

Post a Comment