Wednesday, June 1, 2011

omg !!! 31st may ???

gua sangap mau hupdate , tapi gua takde idea . beb tolong gua ! 

takkan mau story real life gua mase holiday ni . pergh konpem kalian bosan . pasal gua yang mau taip pun da nguap nguap taip idea sendiri . yang besh pung malam tadi gua mimpi shuib sepah ! pergh suspen siot , tahu dek sarah raisuddin mau kena simbah asid ni . tapi spoil la , dalam mimpi tu gua hanye mampu melakonkan watak sebagai bini die . cett =.=" nasib baek takde adegan kencing berdiri macam si poah tu .

"tak sengaje ... lewat ... datang rumah mu ... lalala" lagu baru dafi mane entah die cilok . i loikeeeeeee

"minah , laki kaw tu 4strok ke 2strok ?" bhahahha gelak 36o degree aku pusing dekat rumah .

"bukan sekali , bukan due kali . tapi da banyak kali terjadiiiiiiiii" pergh suke giler part die maen tarik tarik high node tu .

 spises anak kembar pakcik ihsanuddin dan doktor midah ,
ni ha shuib sepah yang aku dok bebel dekat atas tu .
aku paham korang tak kenal .

bosan kan ? aku da cakap . rase cuti ni da macam repeat satu hari kita holiday sampai jadi 14 kali . paham ? dok makan tak sudah sudah , online yang da sampai nak muntah aku bace status orang , tengok tv entah ape semua channel aku info . novel jela satu satunye makhluk yang dapat buad aku hepy semedang .

oke fine pasal da bape jam dok ngadap laptop tapi taip entah ape ape , izinkan gua mengundur diri . tibe tibe timbul rase keinsafan apabila memikirkan antare faktor bil letrik rumah gua melambung tinggi adalah disebabkan kerana gua dok menulis entry yang tak berfaedah ni . biase la , sebagai muslimah sejati ni gua mane suke bazir bazir mase ni  =.="

oh man , semalam beday my amer ! yuhoo epy gua . walau da terlambat , takpela gua wish lagi sekali . epy beday , moge panjang umur murah rezeki selalu oke . hope bahagia bahagia semedang dengan cik amnie awak tu . jeles saye taw . huu for de last , idop ASWARA ! cett takde kena mengena pung . agak agak boleh tak aku mau berangan amer tengah bace entry ni sambil sengih sengih ? hee adi lutfi bile mau bikin page NAJMI aku ?

formula alaf baru >>>>>
najiha fuzi : 3 march
amer : 31 may
shawal : 3 july
oh petanda apakah ini ? I LOVE NUMBER 3 !

p sempang s : sumpah tak pernah rase stres giler macam ni bile taep entry !


bebelan si minah wilcha yang kekeringan idea ,

3 budak membebel:

Anonymous said...

hua3 . paham je ko ak tak kenal sape2 .

June Usri said...

jiha jiha , jiha memang suka ucop ye ? kalau bosan tengok la hantu kak limah ulang ulangg :D

M Fizan said...

sabor jer lar~
haha

Post a Comment