Friday, June 17, 2011

my dad is better than your dad ! yeahhhhhhhhhhh


eh jap before masok tajok tu , nak share siketttttttt . uolsss tahu tak kenape poco-poco jadi haram ? maap la gua memang kuno sikett . sape taktahu tu meh sini la kite sharing mering sesame . kalau perasan la kan , step poco poco tu ade membentuk tanda salib right ? ke depan ke belakang ke kiri ke kanan . tak gituu ? perghh baru gua perasan doe . dulu ingat maen macam tu saje suke suke . ghupenye ade makne tersirat . hye macam macam sekarang ni . memang aku setuju la mufi perak tu dok haramkan benda alah ni . kang tak pasal pasal buad tambah dose kering je . takpe takpe lepas ni kite buad poco poco versi laen pulak . bentuk bujur ke tige segi ke pentagon ke ,  ok what !

azam baru : readers wal followers gua sekalian , ai plan nak try buad samthink different larrr. inshaallah setiap entry lepas ni akan diselitkan sedikit info untuk perkongsian kite semua . walau tak banyak mane , hope dapat tambah knowledge kalian serba sedikit larrr oke ! hentam sajelah labu kekeke



oh man . pasal weekend ni gua dok busy bercamping tambah tambah lagi celcom tak habes habes mention berukbang nak limit da . maka dengan penuh rase gelabahnye gua nak buad entry spesel untuk encik fuzi tersayang niiii . as usual la , suke sangat buad keroje last minute ! tu pasal la result exam midyear ni entah ape ape gua dapat . erghhh damn , buad malu siottttt ! eh eh walau bapak gua bukanlah perdana menteri o retisss or angkasawan negara or ade menjawat jawatan ape ape hatta CEO pung , gua stil bangge la ade seorang ayah bernama MUHAMMAD FUZI ABDULLAH ! kaw hadoooo ?

>> pagi pagi datang sekolah , sape yang hantar pegi tempat bas kalau bukan beliau ? so HISAMUDDINIAN sekalian , ramai ramai kite say TENKIU dekat beliau . kalau tak mane nye uolssss dapat jumpe gua dekat sekolah ! kekeke

>> sape lagi yang sebok sebok mau tanye pasal result exam gua kalau bukan beliau . hat dok same same mengalirkan aer mata tika keluarnye result pmr dulu . sob sob T_T

>> yang malam malam tiap kali semua da tido tu , sape yang rajin bebenor pegi cek setiap bilik tengok keadaan kitaorang kalau bukan beliau .

 >> manusia pertama aja gua naek moto , love you daddy !

>> tanpa tanda tangan bapak gua , ingat boleh amek upsr pmr semua tu ke ?



kesimpulannye , tanpe bapak gua tu takde maknenye ovum mak gua dapat buad keroje sorang sorang . so lets guys , kite pakat ramai ramai wish tengs so much dekat beliau ! tanpe beliau , takde maknenye gua dapat bernafas sekarang siap melunjur lunjur kaki lagi menghupdate belog . thats why lah gua lebih prefer mention name sebagai NAJIHA FUZI yaw ! yeahhh sangat bangge melihat perkataan fuzi di situ .

~p sempang s titik bertindih~
perghhh tau dek bapak gua ni , mau kena perli kat rumah ! kemaen jiwang karat anak dare pakcik fuzi niiiii


salam satu wilcha tulus ikhlas dari ,

1 budak membebel:

monsterz said...

kte pon sayang ayah !

Post a Comment