Friday, April 22, 2011

amer , i'm sorry again !

inhaled ... exhaled
sedut , tarik , lepas !
oxygen oh oxygen .
bergerak la dikau dgn setenangnye .
karna diriku benar2 memerlukan mu saat ini .

W T H
amer af9 da T U N A N G ??!!
whoa aku nk ngeja benda alah tu pun da seram sejuk tgn nak menaep .
mcm ade saka .
mase tengok diari semalam ,
ade pikir jugax .
aku slh denga ,
atau pkck astro tu yg slh rakam ?
terobek2 beb hati gue .
nanah
darah
air ketuban
semua terpancut kelua . 
paknil nape x ckp awal2 DIE da tunang ?
kalaw tak tak adela aku pakat havoc satu kampung .
hayoh berslh sgt la .
 dekat sekolah mase tusyen td pun dok memanjang pikir .
sumpah ,
x ade niat pun la mau admire tunang2 orang ni !
berdose tahap kritikal tu .

hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
amer oh amer .
dengalah anda bahawasanye saye dengan ini
menceraikan awak dengan talak satu tanpe rujuk .
bahagialah kaw di lua sane dengan bahagia sebahagia2nye .
aku rela mengundur diri .
pergh ayat mengalahkn laila dan majnun .

akak tunang ,
i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry
 i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry

oke ?
maapkan saye .
pengakuan tulus ikhlas dari hati .
normal la kan ragam2 peminat terlebih dos jiwang mcm saye ni . 

eh eh taw tak ?
ingat senang ke mau hidup tanpe keredhaan orang ha !
kang ape benda kite buad semua serba x kena .
omg x dpt bayang mcm mane .
x sanggup weh ,
baru 16 tahun ni byk benda mau buad lg .

adoy shawal ni pun satu .
mane kaw hilang ha ?
penat aku backup kaw tahu x ?
x baek buad peminat mcm ni dherr .

oke ayah .
pasl hari ni kakak stress semedang je .
esok boleh la kan bg belanje lebih untuk pwtc tu ?
hee mau ilang tensen2 shoping sakan .
moge diperkenankan permintaan patik ye tuanku !

p/s : maharaja lawak !
korang buad bosan2 mlm ni memang nak kena sekeh la kan .
pastikan usus perut aku ni terburai2 mcm jumaat2 lepas .

mcm biase ,
salam satu wilcha dari saye si

2 budak membebel:

June Usri said...

jieha ni sengal gak kan , bole geng . haha :)

Izyan Masri said...

MUAHAHA.PEMINT FANATIK MAHARAJA LAWAK LAH NI KAN XD

Post a Comment