Tuesday, April 26, 2011

aku x jamin entry ni best OKE

oke aku tahu . entry ni tersangat lah skema bagai kanak2 berumur 7tahun tak lepas upsr . seperti yg dijanjikan kat atas , aku tak jamin ye entry ni best . baek korang prepare kopi ke ape bia cepat hilang ngantok . aku tahu cikgu tak mintak pun karangan laporan lengkap rombongan sekolah kami ke PWTC dan PLANETERIUM tu . tapi pasal aku suke membazir mase juga elektrik menaep entry tak berfaedah ni , make renung renungkanlah dan selamat beramal .

ala pwtc dgn planeterium tu da berape bilion kali aku pegi pun . kecix2 dulu , asal ade rombongan sekolah mesti area2 k.lumpur jugax cikgu pilih . tak petro sains , muzium negara . paling koman jaoh pun mesti takat melaka punye lah . so setiap kali dpt offer tu la wajib untuk aku meng-join-kan diri . maybe untuk sesetengah orang , pegi rombongan sekolah tu kire tergolong dlm kelompok geng2 budak SKEMA ! yeah . otak cetek betol mengalahkan belum mumaiyiz . komen aku , selagi die x pakai spec bulat power banyak2 dengan rambut over tepek minyak belah tepi kaw belom layak digelar skema oke . HAHA


watch your step !
pesanan ikhlas dari kementerian keselamatan dan keamanan negara .


 kalaw rase kaw jumpe mkck2 mcm ni tengah posing dekat tangga ,
just ignore dan teroskan je perjalanan tanpe menoleh ke belakang lg .


baju sekolah kami lawa .
kaw jeles aku kisah ape weh .


mereka sgt jeles melihat baju sekolah kami sampai teruja untuk bergambar bersama .
tengs kalian !
terharu taw .
nanti i post autograf ye .
kang bile tak layan kena cop sombong pulax .
jatoh standard aku .

masih mencuba belaja untuk meluruskan barisan .
tapi akhirnye gagal jua .


aku respect sape yg sanggop 24hours duduk sopan mcm ni .
konpem mk mertua leleh2 mintax masok minang .


kami gembira dikelilingi hutan .
kaw salah bile pikir kami minah batak .
jgn risau ,
tak dose untuk meneka .


benda bulat belakang tu x ade dekat sekolah .
puan pengetua ,
belilah satu untuk kami !


semakin tinggi kaw muncung ,
semakin menyampah aku tengok oke !
jgn slhkn aku ye .
ingat amer pasl tu mulut terover dos ke depan .
rupenye anak sape nth sesat dekat situ .


ayah , umi .
lihat lah anakmu .
da besar kan ?


ape kelas surat khabar sinar harian .
sekali masok paper planeterium teros !
kaw ade ?









saat yg ditunggu kian menjelang .
limited edition only ni .
baek cepat amek peluang .

pkck guard miang ,
kaw jgn mau gedix .
amer da cop aku dulu .
kaw lambat !
HAHA


kaw ingat senang ke nk jumpe hasil sulaman paling bernilai abad ini ?
owh , LOVE YOU la umi .
kakak sgt hargai nye oke !



salam satu wilcha dari saye :

4 budak membebel:

.........cP~ said...

salam..

dun wori..entry ni best je.. saya dulu2 sekolah tak pernah ikut rombongan ape2 pun..jeles.. ni dah tua2 baru la ada chance nak jalan2 walaupun cuma jalan KL ni..huhu...rujuk entry ni..

http://secukuprasasebuahcerita.blogspot.com/2011/04/kali-yang-pertama.html

Aryna said...

hahhahahaha lawak lah ayat ko ! best okay ! hahaha

June Usri said...

macam tudung akak time skola dulu . labuh labuh . haha :) sekarang dah tercabut :)

Browacana said...

tudung labuh ni...bagus....kekalkan yer..jangan masa skolah jer...:)

Post a Comment