Thursday, April 21, 2011

ye , saye NAJIHA FUZI si pelik tu !

oke ats permintaan ramai .
lantaran idea pun bagai mencurah2 ke ladang gandum ,
maka jdlah koko krunch .
yeah !

eh jgn slh phm oke .
ni bukan segmen ade video segale pkai
 dok batak pasl tutorial la ape kebenda nth .
walaw aku sedar request peminat aku x adela sehebad BELIAU kan ,
tp ank pkck FUZI ni x adela sangap sgt nk glamor mcm tu .
owh tersentap hati mak nak ka ?
ala sian nye .
sorry la ,
pasl blog aku ni memang tidak mengamalkn sesi pujok memujok oke .

*pnjm ayt musuh ketat kejap :
I'M SORRY !
huargh menaep dgn penoh keterpaksaan .
owh amer jgn perasan aku pnjm tagline ni pasl
 da x sengaje minat dengan kaw pulak .

kpd sape2 clasmate aku yg ade terbabas bace entry ni ,
suda2 la tu weh .
kite nak SMA ni ,
x baek mengutuk orang !
cube contohi penolong kelas korang yg budiman lg baek hati tu .
dok diam je kan ?
HAHA

 stop intro .
masuk isi pulak .
oke sekali lg ditegaskn .
YE , SAYE NAJIHA FUZI SI PELIK TU !

antarenye :

sumpah aku ckp ,
DOGHAE suju korang tu x comel langsong .
eleh takat senyum2 plastik mcm tu jiran sblh rumah aku pun boleh buad .
sorry ler peminat2 k-pop sekalian ,
tak kan mau hipokrit pulax .
tipu tu kan dose .
hee

demam terhebad seantero ini .
bibir fever !
(ini bukan sakit bibir kena sengat lovebite oke)
hari ni seharian aku denga orang x habis2 merengek kuciwa psl xdpt pegi konsert .
drpd meratap x berlagu tu ,
baek dtg meru sini kite pegi msjd same2 denga tzkrh ke .
aiceh HAHA
dan aku same sekali x phm ,
ape motif die msti buad konsert tu mlm jumaat jugax ?
semalam pun boleh kan ?
suke la tu tengok orang terkinja2 jerit dekat kaw kan ?
come on la kalian ,
sedarlah bahawe die x hensem mane pun .
KALAU dia lamar ajax aku khwn ,
konpem i reject awal2 taw .
not my taste la dherr .
laen la taylor lautner yg bdan ketak2 tu .
wah gagah perkase sungguh .
i loikkeeee !!

oke limited edition punye entry .
kaw x bace rugi .
ingt senang er nk jumpe kat tmpt laen ?
maka dipertontonkan spesel untuk kalian semua .
lelaki terhangat pujaan malaya abad ini jatuh kepada










A M E R .
hua die betol2 buad aku murtad .
sedap2 aku setia dgn mr.SHAWAL ,
tibe2 hilang teros name die da .
owh teringin giler kot nak jumpe awak .
smlm saye tengok diari baek nye awak tunjok kn
area2 rumah kaca dekat fir budak baru tu .
orang laen semua buad donow ,
awak je yg tolong .
omg , so sweet !
td saye tengok awak nangis .
owh jgn la begitu .
rase mcm nk pujuk tp jaoh sgt .
xpe2 walau jaoh di mate tp dekat di hati kan ?
pelik betul tengok mkck2 juri tu x suke show awak .
saye rase hebad je .
ala diorang dengki tu .
ignore je suda .
walaw orang ckp taste saye pelik ,
saye x pernah kisah pun .
jnji awak memang besh oke !


salam satu wilcha dari saye : 

5 budak membebel:

SI MILLY'S said...

ow, nk ckp psl amer af ke. hehe..
kemaen 'pelik' lagi ;p

Ain Shdn said...

muahaha. apakah ini? eh, asal nama blog go-blog? hahaha goblok la kamuh ye? Muahahahaha !!

ARYNA said...

Alamaaaaak, penolong kelas dh ngamokkk psal tuuu ! ouh tidkkkk hahahaha

Ain Shdn said...

ehhh ! dia taw jawa. =..= kantol dah T__T hahahaha.

AfifaXiahCho said...

oit! donghae handsome doe!!!

Post a Comment