Tuesday, April 5, 2011

menahan rasa bertambah selera

oke fine .
dari tadi blogwalking habes semua pakat kecoh nk ceghite pasai
abpbh tu ha .
so sebagai warga blogger yg baek haty lg budiman ,
aku lyn je ler kerenah mereka .
boleh jugax release tensen siket bace
entry2 yg buad aku sengih nmpk gigi semedang je .
nsb baek x ade sape kat ghumah ,
kalaw x konfem2 la keluar paper besok tajok

"keceriaan minah gila tersengih2 di hadapan lappy benar2 menggusarkan hati family beliau"
sorry ler grammar tatabahasa aku terbengap siket .
(sape x nmpk boleh pegi beli kanta pembesar dekat apek jual sayur belakang rumah)

fuh hebat giler perasaan aku sekarang .
dari tadi menahan rase apabila major rakyat malaysia sedang bz dok
memuji2 kekasih gelap a.k.a buah aty pengarang jantung gua .

my beloved shaheizy sam samad .
oh nsb baek aku memang dikurniakan sepasang hati yg tabah lg sabar .
so x ade la membabi buta jeles sgt dgn mereka2 tu .
pasl aku tahu isteri yg membenarkan dirinya dimadukan nescaya syurgalah tempatnya .
ceet =.="

yank ,
bace sat wasiat anak dara cek ni !
huu
mlm td kan ,
denga je usop suami kandung pertama i tu jerit dok sebot name u
teros otax i x dpt berfungsi .
rase mcm nk buad knduri kesyukurn clebrate u .
terharu rasenye bile tahu segale penat lelah u selame ni terbalas .
ingt lg x ?
u da jnj kalaw menang abp tu nk bwk i ronda2 satu MERU
naek kereta baru edaran TAN.CHONG MOTOR tu .
then kite mkn cendol tepi kisas same2 .
lyn dvd ngangkung dgn adnan sempit dekat rumah rumah idaman kite .
xpe walaw da berjuta kali tengok pun i sudi lyn lg .
tercuit hati i tengok u dok sebok memeluk2 ur mama .
i faham u excited sgt kan smpy terlupe nk mention name
NAJIHA FUZI .

dan x lupe juge kpd my.hunny madu
LISA SURIHANI ,
tahniah !
dun wory kaw stil hebad dari fasha sendat tu .
ignore je die .
4 sure ,
u're look so gorgeous sayang !

ZIZAN ,
x mau sedih2 lg oke .
kesian saye tengok .
rase mcm nk lari je pegi airport amek tiket genting hglnd
semata2 nk pujuk awak smpai tenang .
risaw taw !


REMY ISHAK ,
x sia2 kan berkat bubuk lambok kaw bg aku tu ?
x pasl2 dpt award bintang tv lelaki popular .
congrate oke !
haha x sabar nak jumpe kaw lg .

n 4 de last but not least !
usop !
kenang daku dlm doamu la .
amboi hang ,
da femes ye sekarang .
sampai lupe kat cek no .
dulu kemaen lg kite dok maen polis senteri same2 belakang rumah .
aku lari ,
kaw tangkap .
selalu lepak dusun bapak kaw mase kite ponteng sekolah .
same2 kejar ayam suroh masok reban .
wadoh swit kan ?
then lepas family kaw kena pndh perak kite teros pisah .
pasl sedih sgt sampai x tahu nk bg ape aku teros maen kaot je
 kerusi roda atok aku dekat stor tu .
x sangke kaw simpang smpai sekarang .
terharu taw !

dan gare2 af9 da start sekarang ,
maka aku pun sebok mau story gax .
huk2 suda minat same sorang budak ni .
jus a short name ,
amir !
kaw kenal ?


ops i'm sorry ,
bukan die oke ?
x hingin aku !
muahaha

amacam ,
kiut miut kan ?
suare die betol2 menerobos lubang jamban jantung 
teros jatuh cintan aku denga .
bakal sumai mithali betul .
aku tahu die 18 tahon + dok sarawak .
owh beza due tahun je .
mcm takdir kan ?
dapt gax rase bakal mak mertua lua semnanjung .
ngeh3
x paham betul doe ramai dok minat si erul entah pape tu .
takat minat k-pop je pun .
muke langsong x iras .
bajet !
nota tapak kaki sulaiman milik atuk aku kongsi dgn jiran sebelah belakang bapak die punya :
x semestinya orang yg kita cintai itu msti sentiase ade di samping kita .
mungkin lebih bermakna bila kita sanggup berkorban untuk
 dia berada di samping orang lain yg lebih dicintainya .

1 budak membebel:

fyna ahmad said...

suke sume psl abpbh tue.
lagi2 usop wilcha tue.
addoooiii....




jom singgah n follow belog fyna.
ade segmen.
http://inibelogfyna.blogspot.com

Post a Comment