Saturday, April 16, 2011

ape mslh kaw ha ?

harap maap .
kanak2  bwh umo lg2 yg belom akil baligh tu ,
anda dilarang same sekali untuk membace post ni .
lantaran ayt2 yg ditaep kebanyakannya tiade tatasusila hatta adab sopan sekalipun .
ini berkemungkinan boleh menjejaskn mentaliti generasi anda .
budi bahase budaya kite ~~

dengan penoh rase jelik hairan ajaib yg penoh tahap gaban ni ,
aku betol2 tertanya kenapa r2 yg tersingkir ha ?
ha ?
ha ?
kenape bukan kaw ?!
eh takat i'm sorry i'm sorry tak habes2 kaw tu
adeq aku punya anak buah pun boleh buad la .
walaweh ,
adoyai !
nsb baek tv kat rumah tu ayh aku beli gune duit bukan daun kering ,
kalaw x da lame weh aku bakar television tersebut
bile tahu kaw ade lg minggu depan .
hua mcm mane mau luah ni ?
kenape kaw masih x sedar bahawasanye ramai masyarakat malaysia ni
da menyampah takat didih dengan lawak selebit mcm tu .
jgn pikir bdn kecil kaw rase ia aset yg comel .
oh statement itu terpesong same sekali .

sorry oke ,
aku ni bukan la hard fan pun dgn r2 sgt .
(hati setia same jujai)
tp sebagai insan yg bertanggungjwb untuk menegakkan keadilan ,
aku rase sgt tidak patot la semua itu berlaku .
pkck2 juri pun ,
aku rase r2 tu baru sekali buad x best !
x kan teros out ?
selame ni konsisten je weh .
ape ni ??
kate korang ade imuniti nape x gune ?

oke selesai suda sesi ketidakpuasan hati .
kite teroskn pula dgn acare puji memuji .
huhu


NABIL !!
sumpah lawak kaw verstile giler mlm td .
haha
whoa tergugat iman aku .
rase mcm ade mgnet je mau tarik2 bia minat dekat kaw .
x pe2 aku akn bertahan selagi mane termampu .
ngeh2 .
tp dun worry ,
show kaw stil aku tunggu stiap minggu la .
termasuk juga dgn abang2 hensem
JOZAN JAMBU SEPAH .
terbaek wok !
yg laen2 pun ,
biase je la .
korang belum mencapai tahap untuk terpilih sebagai taste aku .
(ceh ayt mcm la aku femes taraf paris hilton)
hm kredit dekat najib jap .
huh msti tertanye2 kan siape die ?
artis ke ?
menteri kabinet ?
ataupun pengetua sekolah aku ?
hm tekaan anda salah same sekali .
dia cume kelasmate aku je la ,
 bukan johan raja lawak pun .
hee
weh denga ni ,
man kaw sblh mate pun aku x pndang !
HAHA

sape2 yg x beli pakej mustika tu ,
jgn jeles oke dgn cerite aku .
kalaw rase mcm entry ni tipu ,
dipersilakan picit right-click untuk ke new-tab .
then taep la youtube.com .
dan di sane nanti ,
pandai2 pikir sendiri la mau buad ape .
hadoy itu pun mau aja ke ?
ingt ni kelas didik-mendidik ape !

eh kejap .
sape berani ckp akademi fantasia berjuta kali lebih berfaedah dari
MAHARAJA LAWAK ,
meh sini la berdebat dgn aku .
ade beran ?
haha
tp stiap sabtu pukul 9.oo aku stil je terpacak depan astro ria ,
memberi sokongan kpd pujaan malaya aku ,
A M I R ^_^

dan tak lupe juge kpd mereka yg same spises mcm 
kembar HUDAHANI yg semestinye la akan dilabel sebagai
buang tebiat bile tonton program realiti malaysia mcm ni ,
tahan je la ye bace entry aku ni .
aku tahu cerite ni bukan taste korang .
kui3


maghrib suda ..
adios ~~
dun worry ,
blog ni ade comeback !
nantikan kemunculannya .
(hehe ingt x ayt tu PAE FAT ?)

3 budak membebel:

Unknown said...

hahaha. Luahan perasaan. Nanti ckg sapura harun msti bg cramah

nuralynZAKREE said...

minat ek tgok nih ?

Yann said...

haha. yann suka entri ni. ngeee. :D
sm plak luahan hati kita pasal maharaja lawak tu. hihi. :D

Post a Comment