Friday, September 16, 2011

mereka SEPTEMBER-ian , anda bagaimana ?


**********


HANI IHSANUDDIN (14HB SEPT)
daripada : shawal's lover <3


hunt-nee-dean yang sexy mexy ! tengok la gamba atas ni kau marah tak ? #LOL tulah gedik lagi taknak penuhi permintaan ramai . laen kali aku suroh buad jadi DP tu ce teros denga . sampai kitaorang merayu dengan penuh harapan (sambil mata ade sinar sinar cahaya) pung kau tak layan ! pfttt sedih T_T tahu la hot-hot-diva , siapelah kami kan kehkehkeh . #kmerepek . so da takpayah berkias kias pung mesti kau da tahu kan aku nak taep ape ni . yela yela pasni takperlu perli perli lagi kat sekolah "eh hari ni 14sept la hepy beday to me" lalala aku paham sebenarnye di sebalik kata kata itu akan tetapi mulut ini semacam berat untuk melafazkannye hehe . ni ha spesel punye wish untuk kau ! epy born dayyyy , sweet sixteen yaw . nak aku nyanyi ke ? uhuk segan la . takpe nanti aku rakam suare koir NAJIHA FUZI khas buadmu HANI sayanggg ! eiyuwwww HAHA . lepas ni takpayah jengkel jengkel lagi . maken berumor patotnye maken kureng jengkel . maken tue , maken sexy , maken baby , maken ramai admirer ! ha baru betol . for last , terharu tak aku dalam kategori orang FIRST yang wish kau ni ? HAHA





HUDA IHSANUDDIN (14HB SEPT)
daripada : na.ke.pi (ingat tak , ingat tak ?)

salam whodaredean.larhhh ! hoho dala hot , snap pulak sebelah gelang bling bling tu . tudung manek manek , baju lagilah hot . wow maken bertambah tambah lah ke-panas-an nyeeee youuu kehkehkeh . #kserius oh huda dengarlah ucapan ku ini . SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-16 . aku tak mampu lah nak reka ayat kreatif metif segale . post dekat entry pung bole la ye ? kang tuntut hadiah kat sekolah . aku da prepare seringgit nak buad beli popia dengan karipap feveret kite tu kat cik kam . kalau ade bajet lebih aku try balut gune wrapper lawa lawa nampak macam mewah siket kan ? hehe aku rindu nak sekelas sedorm dengan kau macam dulu . basuh baju same same , mandi nyenyanyi same same , kau garu belakang aku aku garu belakang kau same same . arghh rindu serindu rindunye . harapkan kite dating dekat kelas mr.low jela gamaknyeeee . so sweet sweet selalu dengan skandel baru kau IKMAL HAZIM kesayangan ramai tu . jage dia baek baek sebelum dikebas orang . kang aku sebot name ust.najib ngamuk pulak kau ! jangan nak miang dengan lelaki laen pulak , tahu lah diri tuh ramping wal langsing kan ?



NURUL AIDA KASIM (17HB SEPT)
daripada : ms 2ma'wa :p

aidacumeeel ~ HAHA belom taep ape ape lagi aku nak tergelak da . kau tak suke kan gamba atas ni ? hee aku tahuu , memang saje letak pung . ramai tak kasi nad delete , kak nani sekali kan ? so sebagai tande sokong diaorang maka aku pung mem-publish lah pic nye di sini . btw sanah helwah wehh , atau mafhum nye epy bezdae ! cute sixteen . yeay belom 17hb sept , so kire aku orang first la ni ek ? or maybe budak melaka tu jaoh lebih advance dari aku ? ataupun mr.H ? heyy ramainyeeee . susah betol kawan dengan kerabat gojes ni . sorry lah aku tak mampu nak celebrate birthday kau sampai besar-besaran segale . wish gune belog jela yee . harap kau sudi terharu dengan ekhlas se-ekhlas ekhlas nyeee . huhu segan pulak aku nak wish orang famos amos ni . takpe ke ? mane tahu menjatuhkan maruah kau ke kan ? so for last , HEPY BUFDAYYY :)



SITI RAHIMAH MOHD NOOR (18HB SEPT)
daripada : ehem ehem saye lahhh :)

ek k.raima ! huuu segan pulak tetibe ni . erm erm erm erm erm sebenarnye kan orang nak wish dia hepy bufdayyyyyy . moge panjang umur murah rezeki selalu oke . jage diri leklok dekat u baru tuu . HAHA nanti kalau ade rezeki kite jumpe bebile ek ? doakan SPM orang tahun depan 11a++ tahu . kang orang try la apply dekat uthm tu huhu . heyy orang takde jersi malaysia macam dia tu tapi orang ade gamba dengan player malaysia ! name dia SAFIQ RAHIM , yeay silakan jeles . btw serius orang gembire dapat kenal dia . dapat mesej dia . dapat chat dia . uhukkk #jiwang karat . tengs a lot sudi layan kerenah orang yang ngade ngade terlebih ni . yeah i am who i am ! so dekat bawah ni amek la orang bagi hadiah alam maya namenye kehkehkeh . bukan kedekut tapi jimat yee . orang takot je nanti kalau pos abang posmen nye bawak balek rumah bagi anak maen . tahu tak ? sekarang ni asal orang jumpe elmo je mesti stop dulu tengok kejap . pastu jalan balek senyum memanjang .  HAHA takde kerja kan ? elmo kat bawah ni pung snap kawan punye . dia ade keychain elmo besau dok gantung gantung dekat beg sekolah . pfttt #jeles kot

kfine , saye hodoh . jangan gelak !

nah amek la simpan buad tidor - tidoran :)

**********


ANIS SOFEA ISHAK (16HB SEPT)
daripada : bondamuuuuu

anis ni last minit punye plann , jangan terkejut lerrr . tibetibe ghase rajin pulak nak mention name kau sekali . ni balasan sebab da sesusah bagi link pasal bufday wishes tu kat aku . kfine sile terharu ! and again , hepy beday yaw . moge panjang umo murah rezeki selalu oke . takpayah batak sangatlah kan dengan 16september dia tu . 3mac aku tahun depan jangan lupe . HAHA naseb baek aku masok 4dekay , dapatlah aku merase nak kenal dengan korang semua ni . tengsss ! last pesanan --->>> jangan lah terer ekonomi asas sangat weh , jeles aku doee . btw kau tengok elmo kat atas tu diam diam je ek ? namo kecoh kecohhh , rahsia kite berdua jeeee oke :)



salam satu SEPTEMBER ,

0 budak membebel:

Post a Comment